Kiedy zwykły staż to za mało, przygotuj się na #ażSTAŻ

Akcja

Kampania rekrutacyjna

Klient

British American Tobacco

Programy stażowe to coraz bardziej popularna forma pozyskiwania najlepszych kandydatów wśród studentów. Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii promującej program stażowy BAT. Umożliwiał on zdobycie cennego doświadczenia, zapewniał pełny pakiet benefitów dokładnie taki, jak na standardowych stanowiskach. Tworząc ideę chcieliśmy pokazać, że oferta naszego klienta to coś więcej niż zwykła praktyka dla studenta. To #ażSTAŻ!

Propozycja KV opierała się na kreatywnym haśle. #ażSTAŻ to z jednej strony platforma komunikacji. Z drugiej nowoczesna idea, która ma podkreślać profesjonalizm oraz dużą liczbę benefitów, gwarantowanych przez BAT.

Zastosowanie # w nazwie nadaje idei bardziej młodzieżowy charakter. Jako zabieg graficzny zwraca uwagę na materiałach i daje możliwości gier słownych (# jako punktor, rozpoczynanie zdań od „aż”). # wspiera również dotarcie do potencjalnych kandydatów programu stażowego (jest naturalnym elementem mediów społecznościowych).

Kampania miała zasięg ogólnopolski on-line. Wykorzystywała również nośniki outdoorowe w Warszawie. Neonowy napis udało się również przemycić w nowoczesnej formie hologramu 3D podczas targów pracy!