Nie szukamy kandydata, szukamy CanDoThata!

Akcja

Kampania rekrutacyjna

Klient

British American Tobacco

Global Graduate Programme to niezwykle prestiżowy program menedżerski prowadzony przez British American Tobacco. Kandydaci muszą przejść bardzo wymagający proces rekrutacyjny, ale w zamian już po 12 miesiącach otrzymują stanowisko menedżerskie, a w trakcie trwania programu szereg benefitów. Celem kampanii employer brandingowej przygotowanej przez naszą agencję, było znalezienie jak największej liczby kandydatów, którzy będą w stanie spełnić postawione przez BAT wysokie wymagania.

Po spotkaniu z obecnymi uczestnikami programu wiedzieliśmy, jak aspiracyjny charakter ma całe przedsięwzięcie. Przekonaliśmy się także, że uczestnicy Global Graduate Programme cieszą się dużym uznaniem wśród wszystkich pracowników firmy. Chcieliśmy więc stworzyć idee kreatywną, która podkreśli, jak duże znaczenie ma ten program.

Stworzyliśmy koncept CanDoThata – niezwykłej osoby, której chce się więcej, z zapałem podchodzi do nowych wyzwań i nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Koncept KV miał podkreślać aspiracyjny charakter oraz prestiż tego stanowiska.

Stworzyliśmy unikatową platformę do prezentowania osób biorących udział w programie menedżerskim BAT, a sam program stał się ich wyróżnikiem spośród innych programów tego typu. Aby dotrzeć do jak największego grona CanDoThatów kampania obejmowała outdoor, content marketing, czy reklamy na FB. Rekrutacja prowadzona była zarówno do biur w Warszawie jak i fabryki BAT w Augustowie.

​Chcesz rekrutować najlepszych candothatów?

Kampania godna wirtuoza