Pokaż język w pracy
Akcja
Kampania rekrutacyjna
Klient
Capgemini
Jakim językiem wybić się z tłumu?
Dzisiaj coraz trudniej wyróżnić się przekazem w szumie tysięcy komunikatów dziennie. Szczególnie na takich nośnikach jak outdoor czy internet niełatwo przyciągnąć uwagę odbiorcy – mamy na to (ułamek) sekundy! Dlatego najpierw trzeba przykuć wzrok, a dopiero później przekazać atrakcyjną treść.
Capgemini – światowy lider usług technologicznych i transformacji cyfrowej – zlecił nam przygotowanie kampanii rekrutacyjnej, w której jedynym wymogiem była znajomość języka obcego (angielskiego, niemieckiego lub francuskiego). Potraktowaliśmy to... bardzo dosłownie.
Kampania (oparta) na językach
Copywriterzy i graficy bez problemu znaleźli wspólny język. Stworzyliśmy key visual oparty na wyrazistych, bardzo przyciągających uwagę zdjęciach osób pokazujących... język! Przewrotne i równie dosłowne hasło dopełniło całości. Komunikat skierowany do kandydatów znających dobrze europejskie języki uzupełniliśmy o teksty po niemiecku, francusku i angielsku – to był pierwszy test dla kandydatów 😉