Takiego filmu
jeszcze nie widziałeś!
Akcja
PRAKTYKI LETNIE
Klient
ORANGE
Let’s Orange to coroczne edycje programu praktyk letnich – kiedyś bardziej biznesowe, obecnie nastawione na obszary technologiczne, m.in. telekomunikacja, IT, cyberbezpieczeństwo. Naszym wyzwaniem było rosnące zapotrzebowanie na praktykantów (dwa razy więcej ofert, niż rok wcześniej!) przy dość wymagających profilach technologicznych oraz… diametralne odświeżenie wizerunku firmy! Musieliśmy przekonać młode talenty, które kojarzą Orange głównie ze sprzedażą i biznesem, że to firma technologiczna o świetnej ofercie dla pasjonatów – i że praktyki Let’s Orange, na których można rozwijać się w najciekawszych i najnowszych obszarach technologii, to coś dla nich. A że cała kampania była już prowadzona w okresie pandemii oraz szczytu obostrzeń, wszystko zamykało się w rozwiązaniach mediowych on-line.
Nasza idea kreatywna miała zaskoczyć. Pokazać, że praktyki w Orange dają znacznie więcej, niż do tej pory myślała większość studentów – i że oferują ścieżki kariery powiązane ściśle z technologią. Więc wykorzystaliśmy właśnie imponujące technologicznie rozwiązanie: dzięki technologii video double screen pokazaliśmy film, na który odbiorcy mogli wpływać w czasie rzeczywistym! Przygotowaliśmy nie tylko tradycyjne nagranie, ale też jego animowany odpowiednik, w animowanej wersji alternatywnej pokazując w metaforyczny i humorystyczny sposób całe spektrum różnych aspektów praktyk w Orange – ożywiamy całe otoczenie, żeby pokazać niewidoczną na co dzień technologię, która zmienia nasze życie.
Wymagało to czasu i skilla: najpierw nagraliśmy film, a następnie narysowaliśmy (liczba mnoga, zdecydowanie!) wszystkie jego sceny. Między wersjami można przełączyć się jednym prostym gestem – na mobile poprzez obrócenie telefonu o 180 stopni, a na desktopie przez naciśnięcie i przytrzymanie spacji. Angażująca formuła nie tylko prowokowała do wielokrotnego przeglądania treści, ale też pokazywała w praktyczny sposób technologiczność Orange.