Kampania dla marki Geberit
od kuchni łazienki

Akcja

KAMPANIA REKRUTACYJNA

Klient

GEBERIT

Tak bardzo chcieliśmy, by odbiorca zobaczył siebie w komunikacji tego programu menedżerskiego, że aż… wykorzystaliśmy lustro. Pokazaliśmy potencjalnego uczestnika i uczestniczkę programu, jak poprawiają przed lustrem ubrania... sobie z przyszłości, bo w odbiciu już widzimy strój i pozę zapowiadające przyszłe menedżerskie stanowisko. Potem powstała trudna dedykowana sesja zdjęciowa z prawdziwymi pracownikami Geberit.

Musieliśmy sfotografować każdą osobę w dwóch odsłonach: przed lustrem i w lustrze. Aby całość wyszła, każdy cień i światło musi się zgadzać. Na koniec na render łazienki z produktami Geberit nałożyliśmy różne zdjęcia z sesji zdjęciowej, tak, aby całość miała realistyczny charakter. Ostatnie szlify kolorów, świateł i cieni… i gotowe! A całość lekko i bez nadęcia osadzona w środowisku marki.

 

Chcieliśmy pokazać świetny koncept: potencjalny uczestnik czy uczestniczka programu menedżerskiego poprawia sobie ubranie przed lustrem... a w odbiciu już widzimy strój i pozę zapowiadające przyszłość na menedżerskim stanowisku. Do tego tak dobrze pasować mogło tylko jedno hasło. „Zobacz w sobie”. menedżera/menedżerkę”

Potem powstała dedykowana sesja zdjęciowa. Zrealizowaliśmy trudną sesję z prawdziwymi pracownikami Geberit. By osiągnąć efekt poprawiania stroju własnemu odbiciu, musieliśmy sfotografować każdą osobę w dwóch odsłonach: przed lustrem i w lustrze. Aby całość wyszła, każdy cień i światło musi się zgadzać. I udało nam się namówić pracowników Geberit do zapozowania nam w… piżamach!

Na koniec do gry wszedł program graficzny. Na render łazienki z produktami Geberit nałożone są różne zdjęcia z sesji zdjęciowej, tak, aby całość miała realistyczny charakter. Ostatnie szlify kolorów, świateł i cieni… i gotowe! Projekt pochwalony został za błyskotliwy koncept i pracowitą realizację, zaangażowanie zespołu klienta, a także za dobry smak, naturalność, spójność i lekkość.

CHCESZ POKAZAĆ SIĘ W SIECI Z NOWEJ STRONY?