Twarz pracodawcy, czyli jak przekazać wartości firmy na różnych nośnikach

Akcja

Komunikacja wewnętrzna
i LP rekrutacyjny

Klient

Diebold Nixdorf

Jednym z elementów skutecznego employer brandingu jest zbudowanie wyrazistej tożsamości firmy i odpowiednie jej komunikowanie wewnątrz i na zewnątrz. Dobrze, jeśli osobowość marki wyraża się na wszystkich dystrybuowanych materiałach. I właśnie tej zasady trzymaliśmy się, gdy polski oddział międzynarodowej firmy Diebold Nixdorf poprosił nas o przygotowanie welcome packów, gadżetów do biura i rekrutacyjnego landing page’a.

Przemyślany design mówi wszystko

W zestawie powitalnym znalazło się wiele drobiazgów przydatnych w pracy i nie tylko: torba, notes, kubek, długopis, smycz i inne. Umieszczony na nich twarzowy wzór doskonale opowiedział o światowości pracodawcy, jego otwartości na ludzi i ich indywidualne potrzeby. Podobny przekaz płynął z nieco bardziej abstrakcyjnego motywu wykorzystanego na plakatach i podkładkach pod myszy.

Dla osób zainteresowanych kandydowaniem stworzyliśmy przejrzysty landing page, w skondensowany i atrakcyjny sposób przekazujący wszystkie najważniejsze informacje. Nowoczesny projekt sprzyjał łatwej nawigacji, ale także wyeksponował technologiczność firmy.

​Materiały, które mówią same za siebie?