Kto się pisze na taką pracę, czyli ogłoszenie, które przekonuje do aplikowania

Akcja

Ogłoszenie rekrutacyjne

Klient

Agencja Up

Ogłoszenie o pracę to jedna z najbardziej oczywistych form działań rekrutacyjnych. Co nie oznacza, że musi być nudne! Dla agencji Up, szukającej copywritera do swojego zespołu, stworzyliśmy ogłoszenie, które dało wyraz atmosferze firmy i podkreśliło specyfikę pracy w branży kreatywnej.

Nie skończyło się na słowach

...choć od nich wszystko się zaczęło 😉 Zabawna treść ogłoszenia przyciągnęła miłośników językowych eksperymentów. W końcu powinien je lubić każdy copywriter! Dzięki przejrzystym infografikom podkreśliliśmy najważniejsze benefity, a dodając film, zyskaliśmy okazję do dokładniejszego opowiedzenia o firmie i pokazania wszechstronność projektów, przy których pracuje się na oferowanym stanowisku.

​Ogłoszenie, którym się popiszesz?