Twoja historia ma z nami przyszłość
Akcja
Kampania rekrutacyjna w dziale IT
Klient
Nationale-Nederlanden
Wiele celów, jedna narracja
Nationale-Nederlanden postawiło przed nami trzy cele:
- pomóc znaleźć nowych pracowników,
- budować wizerunek marki,
- zaktywizować dział IT oraz pracowników wewnątrz firmy.
Z tych zadań wybraliśmy… wszystkie! Tak powstała kampania „Twoja historia ma z nami przyszłość”.
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2020/07/kafel1.jpg)
...i tak postawiliśmy na retrospektywę oraz autentyczność!
Połączyliśmy storytelling z mówieniem o przyszłości za pomocą charakterystycznych zwrotów „...i tak zostałem/zostałam…”. Rozpoczęcie komunikacji od ujawnienia happy endów pozwoliło nam na odważne call-to-action w tekście: „Jak zaczęła się ta historia? Zacznij karierę w Nationale-Nederlanden i sprawdź sam!”.
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2020/07/kafel2.jpg)
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2020/07/macbooknn_anima.gif)
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2020/07/kafel3.jpg)
Bohaterami kampanii zostali reprezentanci działu IT, którzy podczas wywiadów opowiadali o tym, jak trafili do NN, jak wyglądał ich pierwszy dzień, co dzisiaj cenią sobie najbardziej…
Na bazie historii stworzyliśmy platformę komunikacji digital oraz zrealizowaliśmy kampanię mediową. Efekty? Zrealizowaliśmy 100% założonych KPI w kampanii online! Wygląda na to, że udało nam się przekonać naprawdę sporo kandydatów, że ich historia ma przyszłość z NN. A Was? 😉