Twoja historia ma z nami przyszłość

Akcja

Kampania rekrutacyjna w dziale IT

Klient

Nationale-Nederlanden

Wiele celów, jedna narracja

Nationale-Nederlanden postawiło przed nami trzy cele:

  • pomóc znaleźć nowych pracowników,
  • budować wizerunek marki,
  • zaktywizować dział IT oraz pracowników wewnątrz firmy.

Z tych zadań wybraliśmy… wszystkie! Tak powstała kampania „Twoja historia ma z nami przyszłość”.

...i tak postawiliśmy na retrospektywę oraz autentyczność!

Połączyliśmy storytelling z mówieniem o przyszłości za pomocą charakterystycznych zwrotów „...i tak zostałem/zostałam…”. Rozpoczęcie komunikacji od ujawnienia happy endów pozwoliło nam na odważne call-to-action w tekście: „Jak zaczęła się ta historia? Zacznij karierę w Nationale-Nederlanden i sprawdź sam!”.

Bohaterami kampanii zostali reprezentanci działu IT, którzy podczas wywiadów opowiadali o tym, jak trafili do NN, jak wyglądał ich pierwszy dzień, co dzisiaj cenią sobie najbardziej…
Na bazie historii stworzyliśmy platformę komunikacji digital oraz zrealizowaliśmy kampanię mediową. Efekty? Zrealizowaliśmy 100% założonych KPI w kampanii online! Wygląda na to, że udało nam się przekonać naprawdę sporo kandydatów, że ich historia ma przyszłość z NN. A Was? 😉

I tak napisałem do Job'n'Joy!