Najlepiej przebadana kampania… z jajami!

Akcja

Kampania wewnętrzna

Klient

Biedronka

Przychodzi baba do lekarza...? Tylko w dowcipach robi to tak chętnie. W rzeczywistości nie tak prosto namówić Polaków, czy to kobiety, czy mężczyzn, do wykonywania badań profilaktycznych i regularnych wizyt u specjalistów. A właśnie taki był cel tej kampanii: przekonać pracowników Biedronki – zawrotną liczbę ponad 65 tysięcy osób! – do badań zdrowotnych w ramach kampanii „Razem Zadbajmy o Zdrowie”.

 

Nie lada wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że klient prowadzi akcję już od 15 lat, a tym razem chciał się naprawdę wyróżnić.

Brzmi poważnie? Nie u nas. Wyszliśmy z założenia, że aby odczarować wizyty u lekarzy i zmniejszyć strach przed nimi, a także zwrócić uwagę kreatywnym przekazem, posłużymy się humorem. W naszej kampanii wystąpiły produkty z asortymentu Biedronki, w zabawny sposób nawołujące do badań profilaktycznych.

Por krzyczał, że to już „pora na badania!”, jaja – że są „przebadane, a czy Twoje też?” (tak zachęcaliśmy mężczyzn do badania jąder), badania tarczycy przedstawiliśmy jako „bułkę z masłem” i tak dalej. Stworzyliśmy w ten sposób ogromną platformę, z potencjałem do stosowania w różnych kanałach.

Kampania przerosła oczekiwania. Na badania zgłosiło się o 20% więcej osób niż w roku poprzednim. Możemy – z pewnym wzruszeniem – dodać, że jednemu z pracowników udział w akcji uratował życie!

​Potrzebujesz kampanii z jajami?