OdWarzny projekt IT
Akcja
KAMPANIA REKRUTACYJNA
Klient
HEINEKEN
Marka Heineken jest znana właściwie wszystkim. W Krakowie od wielu lat funkcjonuje Shared Service, który jeszcze do niedawna koncentrował się na profilach finansowych, natomiast w centrum rozpoczął działalność zespół Digital&Technology, będący drugim na świecie biurem teamu D&T poza Holandią.
Nawiązując do dobrze rozpoznawalnej marki piwa, chcieliśmy programistom przekazać informacje o możliwościach pracy w HEINEKENIE. Odwołaliśmy się przy tym do skojarzeń słownych związanych z obszarem piwowarskim. Chcieliśmy zarazem wskazać, jak wiele jest IT w HEINEKENIE... i to dosłownie!
W ten sposób powstał pomysł na „język piwny”, w zabawny sposób mówiący o korzyściach z pracy w tym obszarze zawodowym. Oparliśmy go na hasłach: „Programisto! Czy ochmielisz się pracować z HEINEKENEM?” oraz „Programisto! OdWarz się na pracę, która procentuje”. Skróty związane z IT pokazaliśmy natomiast na samych etykietach butelek Heinekena.
W ramach kampanii powstał landing page, a sama kampania obejmowała zarówno wykorzystanie grafik statycznych, jak i animacji, docierając do grupy docelowej w kanałach takich, jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy GDN.