To się nazywa sukces, czyli o skutecznej komunikacji nowego wydarzenia

Akcja

Nazwa, hasło,
Key Visual, kampania

Klient

Pracuj.pl

Przez Grupę Pracuj zostaliśmy zaproszeni do stworzenia całościowej komunikacji nowego wydarzenia, zbliżonego koncepcją do targów pracy dla studentów, ale jednak zupełnie innego. Miało być o pracy, ale tylko takiej, która cieszy i inspiruje. Miało być o zabawie, ale tylko takiej na całego. Miało być o atrakcjach, a dokładniej o tym, że będzie ich naprawdę wiele. I było!

Zaczęliśmy od nazwy, mówiącej wszystko. Jobicon nawiązuje jednocześnie do pracy i popularnego wśród młodych ludzi rodzaju eventu z mnóstwem aktywności – konwentu (por. Comi Con, Polcon, Pyrkon i wiele innych!). Nudne sformułowanie „targi pracy” zastąpiliśmy „festiwalem pracy”, dodaliśmy claim: „Jeden dzień, miliony możliwości” i wyróżniliśmy się niebanalnym KV. Stworzyliśmy coś na kształt mapki wydarzenia, podkreślając tym samym, jak wiele będzie się działo. A wszystko to w zwracającej uwagę izometrii! Ale zabawa dopiero się zaczęła!

Jak szaleć, to szaleć!

Wydarzenie komunikowaliśmy w wielu kanałach. Zaprojektowaliśmy landig page, zawierający wszystkie informacje. Stworzyliśmy e-mailingi i animacje. KV bujał się po mieście. I to z przytupem! Zawisł m.in. na jednej z największych powierzchni reklamowych w Polsce – krakowskim Hotelu Forum. Pojawiliśmy się w studenckim radio i oczywiście w social mediach.

​Marzy Ci się festiwal ciekawych pomysłów?