Zaawansowane targetowanie, czyli jak wziąć kandydatów na języki
Akcja
Kampania rekrutacyjna
Klient
Medtronic
Medtronic to amerykańska firma produkująca sprzęt medyczny, figurująca na liście Fortune 500 i wyróżniona tytułem Best Workplace. Celem kampanii employer brandingowej przygotowanej przez naszą agencję było znalezienie do warszawskiego biura Customer Care pracowników świetnie posługujących się jednym z języków aż 17 europejskich krajów, w tym także tymi mniej popularnymi, jak czeski, fiński czy duński. Żeby dotrzeć do tak specyficznej grupy, postawiliśmy na targetowaną kampanię internetową.
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2018/06/medtronic-02.jpg)
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2018/06/medtronic-03.jpg)
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2018/06/medtronic-04.jpg)
Do trzech projektów... to sztuka!
Testowaliśmy aż trzy odrębne kreacje, w dodatku w różnych językach. Każda z nich podkreślała, że praca w Medtronic jest misją i wyróżnieniem. To konsumenci zdecydowali więc, który przekaz jest najefektywniejszy. Wygrany komunikat: „Change your job for the one that matters” przełożyliśmy na wiele języków i mnóstwo formatów. Do aplikowania nakłaniały m.in. starannie opracowane e-mailingi czy animowane bannery, wyświetlane na precyzyjnie dobranych stronach. Na polskich witrynach umieściliśmy bannery z komunikatami wyłącznie w obcych językach. Banner w danym języku wyświetlał się osobom, które go znały. Sposobów targetowania nie zdradzimy za nic! 🙂