Zaawansowane targetowanie, czyli jak wziąć kandydatów na języki

Akcja

Kampania rekrutacyjna

Klient

Medtronic

Medtronic to amerykańska firma produkująca sprzęt medyczny, figurująca na liście Fortune 500 i wyróżniona tytułem Best Workplace. Celem kampanii employer brandingowej przygotowanej przez naszą agencję było znalezienie do warszawskiego biura Customer Care pracowników świetnie posługujących się jednym z języków aż 17 europejskich krajów, w tym także tymi mniej popularnymi, jak czeski, fiński czy duński. Żeby dotrzeć do tak specyficznej grupy, postawiliśmy na targetowaną kampanię internetową.

Do trzech projektów... to sztuka!

Testowaliśmy aż trzy odrębne kreacje, w dodatku w różnych językach. Każda z nich podkreślała, że praca w Medtronic jest misją i wyróżnieniem. To konsumenci zdecydowali więc, który przekaz jest najefektywniejszy. Wygrany komunikat: „Change your job for the one that matters” przełożyliśmy na wiele języków i mnóstwo formatów. Do aplikowania nakłaniały m.in. starannie opracowane e-mailingi czy animowane bannery, wyświetlane na precyzyjnie dobranych stronach. Na polskich witrynach umieściliśmy bannery z komunikatami wyłącznie w obcych językach. Banner w danym języku wyświetlał się osobom, które go znały. Sposobów targetowania nie zdradzimy za nic! 🙂

​Masz ochotę poeksperymentować?