Film 360°, czyli jak wykręcić się od nudy i ciekawie przedstawić pracodawcę
Akcja
Filmy 360°
Klient
Grupa Pracuj
W employer brandingu wszystko kręci się wokół obecnych i potencjalnych pracowników. Opracowując koncepcję filmu dla Grupy Pracuj, potraktowaliśmy te słowa naprawdę poważnie! Zdecydowaliśmy się więc na stworzenie wideo 360°. Dzięki niemu kandydaci, zamierzający dołączyć do największego w Polsce portalu rekrutacyjnego, mogli niemal dosłownie pokręcić się po firmie. Był to także sprytny sposób, by atrakcyjnie przedstawić cały szereg informacji: pokazać wystrój nowego biura, przedstawić poszczególne działy, a nawet zaprezentować, jak wygląda proces rekrutacji.
Kamera...
Choć technologia 360° to trudna forma dla storytellingu, akcji w filmie nie brakuje! Zaczynamy od klasycznego filmu, w którym sam prezes Grupy Pracuj zaprasza do zapoznania się z prowadzoną przez niego firmą. Następnie oglądający może podążyć za wybranym przez siebie przewodnikiem i razem z nim przenieść się do jednego z dwóch nagrań 360°, poznając Grupę Pracuj lub dowiadując się, jak do niej dołączyć.
...akcja!
W filmie o firmie widz, rozglądając się na boki, dostrzega historię żądnego sławy kuriera, ukryte w różnych miejscach kaczki czy prawdziwego rekina sprzedaży! W wideo, opowiadającym o procesie rekrutacji, czeka pizza, kosmiczne zadanie, a nawet żonglerka i układanie domków z kart. Najlepiej mieć oczy dookoła głowy i dać się wkręcić w poszukiwanie zabawnych detali.