Mowa bywa złotem, czyli o budowaniu wizerunku w kilku słowach
Akcja
Kampania wizerunkowa
Klient
Grupa Pracuj
Jaki był cel tej kampanii? Zbudować wizerunek topowego miejsca pracy w oczach specjalistów z branży IT. Postanowiliśmy to zrobić prosto, w kilku ważnych słowach i z przymrużeniem oka. W końcu Grupa Pracuj to przede wszystkim dobra atmosfera. Key visual opierał się niemal wyłącznie na przekazie: „Jobs are waiting. Gates are open”. Bez zbędnych ilustracji, bez rozpraszających uwagę obrazków.
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2018/05/jobs-02.jpg)
![](https://jobnjoy.pl/wp-content/uploads/2018/05/jobs-04.jpg)
Daliśmy kampanii wybrzmieć!
Czego tu nie było! Jobs, które czekały na kandydatów. Gates, które były open. Call to action przemawiające do ambicji. Chińskie ciasteczka z wróżbą, czyli cookies, których politykę musieli zaakceptować uczestnicy targów, konferencji i innych eventów. Citylighty promujące naszą kampanię błyszczały na mieście. Przygotowaliśmy także billboardy, które zawisły na stacjach metra oraz w okolicach zamieszkanych lub odwiedzanych przez potencjalnych kandydatów (m.in. na warszawskim Mordorze).