Przyspiesz, czyli jak szybko (i skutecznie!) nakłonić studentów do pracy
Akcja
Kampania wizerunkowa
Klient
Pracuj.pl
Największy w Polsce portal rekrutacyjny postanowił zaplanować działania skierowane do studentów i absolwentów, a nas poprosił o stworzenie skutecznej kampanii promocyjnej. Chcąc wyjść od właściwego insightu, postawiliśmy sobie pytanie: „Czego oczekują młodzi ludzie od pierwszej pracy?”. By dzięki niej ich kariera nabrała rozpędu! Na tę potrzebę odpowiedzieliśmy kampanią opartą na haśle „Przyspiesz z Pracuj.pl”. Slogan na KV podkreśliliśmy za pomocą postaci uchwyconych w dynamicznych pozach i przycisku przewijania.
Maraton działań marketingowych
Kampania rozwijała się w szybkim tempie dzięki wielu niestandardowym działaniom. Bannery hulały na popularnych serwisach, odwiedzanych przez studentów. Zrobiliśmy konkurs na Insta – Instaxami nagrodziliśmy tych, którzy pokazali, jak przyspieszają. Zaprojektowaliśmy stoiska wykorzystywane na uczelniach oraz targach pracy i wymyśliliśmy, czym je dodatkowo uatrakcyjnić!
Gogle VR z symulacją przejażdżki rollercosterem czekały na uczestników podczas specjalnie przygotowanych wydarzeń. W trakcie ich trwania studenci mogli także sprawdzić prędkość swoich reakcji, ścigając się w turnieju z użyciem refleksomierza. A wszystko to z obrandowanymi napojami i przekąskami w rękach. Szybkie podsumowanie? +100 do zainteresowania!