Kampania dla marki Geberit
od kuchni łazienki
Akcja
KAMPANIA REKRUTACYJNA
Klient
GEBERIT
Perfekcyjny mariaż
Jeśli jest jedna rzecz, którą kochamy, to piękne dopasowanie marki i produktu w kreacjach. Dla nas to komunikacyjny ideał! Tym razem też bardzo zależało nam na tym, aby całość była ujęta w środowisku marki. Ale nie trzeba nikomu mówić, że czasem skutkuje to trudnościami... Całe szczęście, że dla nas trudności to dodatkowe narzędzia wyzwalania kreatywności! W tym wypadku również ten efekt nie był taki łatwy do uzyskania, ale udało się… i to efektownie.
Fotogeniczna perspektywa
Tak powstał nasz punkt wyjściowy. Na początku było słowo… i obraz. Hasło i pomysł na jego wizualizację szły prawie łeb w łeb. Mieliśmy świetny koncept: potencjalny uczestnik czy uczestniczka programu menedżerskiego poprawia sobie ubranie przed lustrem... a w odbiciu już widzimy strój i pozę zapowiadające przyszłość na menedżerskim stanowisku. Do tego tak dobrze pasować mogło tylko jedno hasło. „Zobacz w sobie menedżera/menedżerkę” zabawnie nawiązuje do hitu rozmów rekrutacyjnych: „Gdzie widzisz siebie za pięć lat?”. Nie ma to jak korzystne zdjęcie, a co bardziej podkreśla fotogeniczność niż dobra perspektywa?
Piżamowa fotografia
Potem powstała dedykowana sesja zdjęciowa. Zrealizowaliśmy trudną sesję z prawdziwymi pracownikami Geberit. By osiągnąć efekt poprawiania stroju własnemu odbiciu, musieliśmy sfotografować każdą osobę w dwóch odsłonach: przed lustrem i w lustrze. Aby całość wyszła, każdy cień i światło musi się zgadzać. I udało nam się namówić pracowników Geberit do zapozowania nam w piżamach!
Photoshopowa magia
Na koniec do gry wszedł program graficzny. Na render łazienki z produktami Geberit nałożone są różne zdjęcia z sesji zdjęciowej, tak, aby całość miała realistyczny charakter. Ostatnie szlify kolorów, świateł i cieni… i gotowe! Projekt pochwalony został za błyskotliwy koncept i pracowitą realizację, zaangażowanie zespołu klienta, a także za dobry smak, naturalność, spójność i lekkość.