ATOS – budujemy wizerunek lidera transformacji cyfrowej
Akcja
Kampania wizerunkowa
Klient
Atos Poland Global Services
Zwiększamy rozpoznawalność
Atos to światowy lider w branży IT, który zatrudnia ponad 110 000 pracowników w 73 krajach. Na co dzień firma zajmuje się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań do świata cyfrowej transformacji. Naszym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności firmy Atos Poland Global Services (wówczas jeszcze Atos Global Delivery Center Polska) na wrocławskim i łódzkim rynku pracy oraz przedstawienie firmy jako globalnego lidera w branży IT, co miało przełożyć się na zwiększenie liczby aplikacji.
Pierwsze spotkanie
Stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem. Atos nie prowadził wcześniej szerokiej kampanii wizerunkowej w tych miastach. Dlatego zdecydowaliśmy się, aby w pierwszej akcji skupić się na budowaniu wizerunku opartego na najciekawszych projektach realizowanych przez Atos. Badania pokazują, że dla programistów to jeden z najważniejszych czynników przy wyborze marki.
Wykorzystaliśmy więc fakty i pochwaliliśmy się osiągnięciami. Stworzenie najpotężniejszego na świecie symulatora kwantowego, odpieranie podczas olimpiady 400 cyberataków na sekundę, czy opracowanie systemów pozwalających na podróż 1 000 000 londyńczyków dziennie… To robi wrażenie.
Media na miarę czasów
Te fakty pokazaliśmy na billboardach i citylightach w Łodzi i Wrocławiu. We Wrocławiu kampanię wspierał także billboard mobilny oraz kampania radiowa. W ramach kampanii stworzyliśmy także dwa spoty video, które w całości nagraliśmy kamerą umieszczoną na dronie. Zmieniliśmy także stronę internetową. Uzupełniliśmy ją o banery, linki do filmów i odnośniki do bezpośredniej rekrutacji. W kampanii wykorzystaliśmy także geo targetowanie, AdWords i GDN.
Efekty?
Mówią same za siebie. Odnotowaliśmy trzykrotny wzrost ruchu na stronie i aż o 32 sekundy dłuższe przebywanie na niej (z 41 sekund do 1 min 12 sekund).
Dodajmy, że w trakcie trwania całej kampanii Atos otrzymał prawie 6 tysięcy aplikacji (Łódź – 2690, Wrocław – 3053)!