Employer brandingowa pełnia szczęścia, czyli KV zwracający uwagę
Akcja
Kampania outdoor i online
Klient
GoldenLine
Goldenline – portal rekrutacyjny – szukał sposobu, by zachęcić swoich użytkowników do uzupełniania profilu zawodowego. Dlaczego? Bo to najlepszy sposób, by dać się w pełni poznać pracodawcom. I to właśnie postanowiliśmy zakomunikować za pomocą przykuwającej wzrok metafory! Głównym elementem KV uczyniliśmy stojącą profilem (!) postać z ewidentnymi brakami, symbolizującymi nieuzupełnione informacje. Przekaz dodatkowo podbiliśmy intrygującym hasłem: „Daj się znaleźć na całego”. Bo jak komunikować, to na całego!
Niczego nie zabrakło
...no może oprócz niektórych elementów postaci 😉 Ale KV pojawił się zarówno w outdoorze, jak i online, a nawet zagościł w kinie. Na dodatek kampania miała idealny timing. Została zaplanowana na styczeń – miesiąc, w którym najwięcej osób myśli o zmianie pracy!