Mowa bywa złotem, czyli o budowaniu wizerunku w kilku słowach
Akcja
Kampania wizerunkowa
Klient
Grupa Pracuj
Jaki był cel tej kampanii? Zbudować wizerunek topowego miejsca pracy w oczach specjalistów z branży IT. Postanowiliśmy to zrobić prosto, w kilku ważnych słowach i z przymrużeniem oka. W końcu Grupa Pracuj to przede wszystkim dobra atmosfera. Key visual opierał się niemal wyłącznie na przekazie: „Jobs are waiting. Gates are open”. Bez zbędnych ilustracji, bez rozpraszających uwagę obrazków.
Daliśmy kampanii wybrzmieć!
Czego tu nie było! Jobs, które czekały na kandydatów. Gates, które były open. Call to action przemawiające do ambicji. Chińskie ciasteczka z wróżbą, czyli cookies, których politykę musieli zaakceptować uczestnicy targów, konferencji i innych eventów. Citylighty promujące naszą kampanię błyszczały na mieście. Przygotowaliśmy także billboardy, które zawisły na stacjach metra oraz w okolicach zamieszkanych lub odwiedzanych przez potencjalnych kandydatów (m.in. na warszawskim Mordorze).